Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Product placement
Klinková, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá product placementem a jeho využitím v televizní tvorbě. Cílem práce je zhodnocení využití product placementu v oblasti EU a USA na konkrétních televizních pořadech a zodpovězení otázky, jaké společnosti nejčastěji používají product placement v televizním vysílání. Teoretická část práce je zaměřena na definování a určení nástrojů jednotlivých částí komunikačního mixu. V praktické části je porovnávána legislativa EU a USA, etické pohledy na reklamu a product placement a konkrétní televizní pořady napříč televizním spektrem. V závěru je na základě porovnávání shrnuto, jak moc jsou legislativní opatření obou oblastí striktní, jaký je etický pohled marketingových organizací a jaké společnosti si nejčastěji v pořadech product placement kupují.
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je daty z terénního šetření, která jsem získala dotazováním. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.
Trávníčková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šťastný, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR v oblasti služeb, přičemž teoretické poznatky jsou následně aplikovány na příkladu Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stávající marketingové a PR strategie Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou a na jejím základě navržení vylepšení do budoucna.
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
Knotková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářské práce "Využití marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů" se zabývá analýzou marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů. Teoretická část definuje marketingový mix, marketingové komunikace a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu trhu kondomů v ČR, pojednává o nemoci AIDS, zkoumá otázku poklesu prodeje kondomů a zjišťuje současnost a novinky v této oblasti. V praktické části byl proveden vlastní výzkum, který porovnává odpovědi respondentů. Výsledky byly analyzovány a porovnány. Poslední část interpretuje dosažené výstupy.
Analýza vybrané reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace
Hokrová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na analýzu reklamní kampaně v kategorii sociálně ekologické komunikace. Reklama je fenoménem dnešní doby. Je součástí každodenního života každého z nás. Je všude kolem nás. Tato práce informuje čtenáře o termínech marketingové komunikace, komerční komunikace, či formy komerčních komunikací, přičemž reklama je právě jednou z těchto forem. V této práci je detailněji rozebrána venkovní neboli outdoor reklama, jakožto nejpestřejší forma reklamy vůbec. Třetí kapitola práce je věnována etickému Kodexu reklamy, který za účelem regulace reklamy vydává Rada pro reklamu. Následující kapitola pojednává o problematice sociální reklamy, jejím významu a specifikách. Závěr této bakalářské práce je zaměřen na samotnou analýzu reklamní kampaně "Žiješ, protože tě rodiče chtěli". Tato kapitola popisuje samotnou kampaň, jejího zadavatele, zmiňuje postoj Rady pro reklamu vůči dané kampani a obsahuje informace o provedeném výzkumu a jeho výsledcích.
Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh
Skalická, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Juhász, Juraj (oponent)
Diplomová práce na téma "Význam in-store promotion při zavedení značky Nescafé Dolce Gusto na český trh" se zabývá rolí ochutnávek jako jednoho ze stěžejních nástrojů celého launche. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část vychází z oblasti marketingového mixu a zaměřuje se na komerční komunikace se všemi jejich nástroji, s důrazem na podporu prodeje a in-store promotion. Zabývá se také teorií značky. Praktická část nejprve seznamuje čtenáře se značkou Nescafé Dolce Gusto a trhem kávy vůbec, poté analyzuje jednotlivé nástroje launche včetně in-store promotion. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření, které dává podklad pro zhodnocení stávající strategie ve smyslu postavení in-store promotion při launchi značky Nescafé Dolce Gusto. Závěrem práce je doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.